GRUP ELECTRO ESTOCKS CONECTA LA TRANSFORMACIÓ DEL SECTOR ELÈCTRIC AMB LA SUPERACIÓ PERSONAL I PROFESSIONAL EN EL CERTAMEN ‘Open GES xperience’

17 de maig, Palau de Congressos de Catalunya

• L’ex-jugador de bàsquet Fernando Romay, els economistes Víctor Küppers i Marc Vida, amb l'alpinista Araceli Segarra, entre altres personalitats, impartiran conferències orientades a valors com l'esforç i l'entusiasme
  • La companyia premiarà les iniciatives més innovadores del sector amb els guardons Innovation Awards iElektro 2018

openges1

Barcelona, 4 d’abril de 2018.- Les últimes tendències tecnologiques, l’eficiencia energética i el futur de la transformació digital son els principals punts que inclou Open GES xperience, el congrés del sector elèctric, automatització, clima i fontanería que organitza el Grup Electro Stocks. El certamen tindrà lloc el proper 17 de maig al Palau de congressos de Catalunya.

Open GES xperience pren el relleu d’Electro FORUM – celebrat a Barcelona al 2013, Sevilla 2014, València 2015, Santiago 2016 i Madrid 2017 – i presenta un nou format per proposar activitats combinades de master-class i master-practice. En aquesta primera edició intervindran reconeguts profesionals, com l’exjugador de bàsquet Fernando Romay, l’alpinista Araceli Segarra i l’actriu Kira Miró, entre d’altres. També es fara l’entrega dels premis de la 2ª Edició dels Innovation Awards iElektro.

Una àmplia programació al voltant de la tecnologia i la motivació

L'actriu Kira Miró serà l'encarregada de donar la benvinguda als assistents a la gala inaugural, en la què intervindran Ricard Vilella, Conseller Delegat de Grup Electro Stocks, i Josep Figueras, Director de Màrqueting i comunicació de la companyia.

Tot seguit, tindran lloc i de forma combinada les masterclass -centrades en el desenvolupament personal i empresarial de cinc reconegudes figures- i les master-practice -tallers pràctics amb simulacions d'instal·lacions i posades en marxa-.

Les masterclass presentaran les claus essencials per a la superació personal i professional, així com les tendències i el futur de la transformació digital en la societat i en el sector. La primera d'elles serà a càrrec de Juanjo Català, consultor especialitzat en estratègia, energia i negocis emergents, i versarà sobre "Reptes de la transformació digital per a l'instal·lador". Seguidament d'ell intervindrà el divulgador econòmic Marc Vidal, amb una ponència sobre "La transformació digital i el paradigma de la innovació". Després, l'exjugador de bàsquet Fernando Romay parlarà sobre "Lideratge i superació en equip".A la tarda, Araceli Segarra, la primera dona espanyola a aconseguir el cim de l'Everest, centrarà la seva intervenció en "Superació per triomfar, ni tan alt, ni tan difícil". El cicle de màster-class el tancarà el formador i conferenciant Víctor Küppers, amb "Entusiasme, clau essencial de l'excel·lència personal i professional".Paral·lelament, s'executaran cinc tallers pràctics, en els quals es realitzaran simulacions i posades en marxa d'instal·lacions a les quals s'enfronten els instal·ladors habitualment, amb l'exposició dels punts crítics i els seus avantatges.Per assistir als masterclass (que se celebraran a l'auditori per a 400 persones) i a les màster-practice (en un amfiteatre semicircular creat exclusivament per a aquesta activitat) cal fer una inscripció prèvia al web www.grupoelectrostocks.com

L'humorista Leo Harlem serà l'encarregat d'analitzar i posar en comú les conclusions electritzants del certamen. Tancarà el congrés Electro LED Show.

Premi a les iniciatives innovadores

En el marc d'Open GES xperience, Grup Electro Stocks i iElektro premiaran les iniciatives més innovadores amb el propòsit d'impulsar nous projectes i donar una major notorietat a les principals marques i empreses del sector. Dirigits a fabricants, marques i empreses del sector, es lliuraran els Innovation Awards iElektro en les següents categories: Empresa més innovadora, Millor projecte d'Eficiència Energètica, Millor Estratègia de Marca, Millor Projecte Online i empresa instal·ladora de l'Any.

Les votacions ja estan obertes a través de la pàgina web https://awards.ielektro.es/. El públic pot votar fins el 27 d'abril -votaciones de les que sortiran els tres finalistes- i un jurat professional serà l'encarregat d'escollir la candidatura guanyadora de cada categoria.

La presencia de les principals firmes del sector elèctric

Ser el principal punt de trobada entre fabricants i instal·ladors de Catalunya, estimular l'activitat del sector elèctric, generar noves oportunitats de negoci i potenciar la difusió de les noves tendències en instal·lacions i eficiència energètica són els principals objectius de l’ Open GES xperience.

La zona d'expositors d'Open GES xperience comptarà amb més de 4.000 metres quadrats d'exposició, on se situaran al voltant de 85 estands, en els quals estaran representades les principals firmes del sector elèctric. S'espera una assistència de 5.000 professionals al llarg de tota la jornada.

Sobre Grup Electro Stocks

Grup Electro Stocks és una de les cadenes líders en la distribució de material elèctric, automatització, clima i fontaneria per a professionals, que disposa en l'actualitat d'una xarxa de vendes composta per 66 centres repartits per tot Espanya. Sota les marques d'Electro Stocks i Kilovatio, el grup s'ha convertit en una de les referències de la distribució majorista del sector elèctric en el territori nacional. En els més de 35 anys d'activitat la companyia ha tingut als clients com a centre de la seva activitat, oferint-los una àmplia varietat de productes i un suport tècnic d'alt nivell. El grup compta amb una cartera de clients integrada per més de 25.000 instal·ladors a tot el país.