AGIC i FERCA segellen la seva unió a la V Trobafira

• Amb aquesta  unió,  la  nova  federació  AGIC-FERCA  s’ha  convertit  en

l’associació del sector de la instal·lació més potent de l’Estat Espanyol.

• Representarà un  total  20  associacions  territorials,  5.500  empreses instal·ladores amb 29.000 treballadors directes i una facturació anual acumulada de 1.350.000.000 € aproximadament.
  • El Secretari d’Empresa i Competitivitat, Sr. Joan Aregio, i l’Alcalde de Cornellà de Llobregat, Il·lm. Sr. Antonio Balmón, han presidit l’acte de presentació.

Cornellà de Llobregat, 27 abril del 2017 - En el marc de la cinquena edició de la Trobafira, un esdeveniment que va néixer fa cinc anys i que vol apropar als fabricants i distribuïdors a les empreses instal·ladores, s’ha presentat la nova federació d’aquest àmbit: AGIC-FERCA. Aquesta nova entitat representa 20 associacions territorials, 5.500 empreses  instal·ladores  amb  29.000  treballadors  directes  i  una  facturació  anual acumulada de 1.350.000.000 € aproximadament.

El Secretari d’Empresa i Competitivitat, Sr. Joan Aregio, i l’Alcalde de Cornellà de Llobregat, Il·lm Sr. Antonio Balmón, han presidit l’acte de presentació de l’AGIC-FERCA. Aregio ha celebrat “l’impuls al sector que significa aquesta nova federació”, alhora que ha destacat que comportarà “una interlocució més fàcil i més clara per l’Administració Pública”. Per la seva banda, l’Alcalde de Cornellà de Llobregat ha ressaltat “la importància de sumar esforços en el context social i econòmic que estem vivint. La creació de l’AGIC-FERCA és una gran notícia que aporta valor afegit al sector”

El president de l’AGIC, Jaume Alcaide, ha mostrat la satisfacció per l’existència d’aquesta nova federació: “AGIC-FERCA s’ha convertit en l’associació del sector instal·lador més potent de l’estat espanyol”. Alcaide també ha donat la mà a aquelles entitats que encara no hi formen part: “Convidem als gremis que encara no són amb nosaltres. Si sumem més força, aconseguirem ser més eficients”. El president de FERCA, Juan Antonio Fernández, ha destacat que l’acord per la constitució de la nova federació AGIC- FERCA “és resultat de la bona feina dels gremis i del creixement del sector de la instal·lació en els darrers anys”