NOTA INFORMATIVA D’ INTERES PELS AGREMIATS INSCRITS AL RASIC

A partir del passat mes d’Octubre d’ enguany, ens consta que la DGEMSI Direcció General d’Energia, Mines i Seguretat Industrial, situada al C/ Sepúlveda 148-150 5ena planta de Barcelona, està remetent requeriments als instal·ladors inscrits en el RASIC a fi de presentar documentació de l’activitat professional d’empresa o a títol particular relativa a l’exercici 2016.

ATENCIÓ. Si heu efectuat qualsevol canvi en l’exercici de la vostra activitat, com ara canvi de domicili, ampliació, modificació, baixa de l’activitat, i/o altres canvis que afectin al RASIC us fem l’advertiment de què doneu resposta en temps i forma a la DGEMSI, en cas de NO RESPONDRE per alguna raó, per exemple no localitzar-vos, i seguint les pautes legals de caràcter administratiu, se us requerirà mitjançant el DOGC i la publicació d’edictes en l’Ajuntament de la localitat que els hi consti a les seves dades. Finalment, i tal com veiem que està passant aquests dies, se us comunica una resolució per la què us sancionen amb una multa coercitiva de 1.000 € i se us continua requerint l’aportació de la documentació assenyalada en primera instància.

Donem avís, doncs, per si esteu en algun dels supòsits indicats per tal de què us informeu davant la Direcció General actuant si heu estat requerits i en quina fase del procés de comunicació del requeriment us hi trobeu.

Per qualsevol dubte o aclariment restem com sempre a la vostra disposició al telèfon 93 453 69 06 o al mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Tanmateix us recordem que aquesta informació també la fem extensiva als Requeriments de l’Agència Tributaria.

peligro